Veelgestelde vragen

Als jij jouw Klick deur gaat bestellen kunnen we ons voorstellen dat je vragen hebt. Hieronder zie je de meest gestelde vragen van onze klanten. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op!

 

Hoe ziet het betaalproces eruit?

Nadat je de deur(en) besteld hebt, vragen we je een foto op te sturen. Na een positieve beoordeling komen we bij je inmeten op locatie. Na het inmeten vragen we je om de deur(en) te betalen.

 

Moet ik stucen en/of verven na het plaatsen van een Klick deur?

Omdat wij de stalen deur in je bestaande kozijn klikken, is verbouwen en dus stucen en verven niet nodig.

 

Kan het bovenlicht boven mijn deur weg?

Als jouw bestaande deur een bovenlicht heeft halen we dat vakkundig weg. Jouw Klick stalen deur rijkt zo tot het plafond en dat geeft een geweldig effect.

 

Kan ik de draairichting van de deur kiezen?

Als wij de deur bij jou thuis komen inmeten kijken we ook naar de draairichting van je huidige deur. Meestal is het logisch om de stalen deur dezelfde draairichting te geven. Maar uiteraard kunnen we die draairichting ook aanpassen.

 

Is het ook mogelijk om bovendeuren/plaatdeuren te bestellen?

Dit is nu niet mogelijk. We leveren op het moment alleen stalen deuren. Heb je toch een maatwerk vraag? Laat het ons gerust weten. We denken graag met je mee.

 

Wat zijn de actuele levertijden?

Bij Klick willen we altijd de snelst mogelijke levering garanderen. Na het plaatsen van je bestelling is de levertijd van een Klick deur op dit moment tussen de 4 en 6 weken. Tussentijds houden we je natuurlijk op de hoogte van de actuele levertijd.

 

Waar worden de Klick stalen deuren gemaakt?

Klick stalen deuren worden handgemaakt in Amersfoort, Nederland. Doordat we onze deuren met de hand maken, hebben we de volledige controle over het gehele proces. Hierdoor kunnen we je écht kwaliteit garanderen en altijd een 100% passende oplossing.